Uplatnění reklamace
Reklamaci lze uplatnit dvěma možnými způsoby:
- poslat přepravní společností
- osobně předat na naší adrese (je nutná předchozí telefonická dohoda)
Pro oba případy platí adresa:
Ahlborn, měřicí a regulační technika, spol. s r.o.
Dvorecká 359/4
147 00 Praha 4 - Podolí
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura, pokladní doklad) a vyplněný reklamační list (ke stažení zde).
Telefonní kontakt - reklamace: +420 261 218 907
Jak postupovat, když je přijaté zboží poškozené:
Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.
Jak postupovat, když bylo zboží dodáno nekompletní, nebo neodpovídá objednanému typu:
Napište nám, prosím, podrobnosti na emailovou adresu ahlborn@ahlborn.cz a my vám následně poradíme, jak dále postupovat.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Lhůta pro vyřízení reklamace:
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30tidenní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Náklady spojené s dopravou zboží na reklamaci zpět k prodejci hradí kupující. V případě kladně vyřízené, tj.uznané reklamace budou kupujícímu tyto náklady za dopravu proplaceny, ovšem pouze ve výši nutně vynaložených nákladů.
Reklamace spotřebního zboží s omezenou životností:
U vybraných výrobků nelze zaměňovat životnost výrobku, tj. dobu, po kterou při správném užívání a ošetřování může výrobek vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho využívání vydržet, a záruční dobu, ve které lze reklamovat vady výrobku, tj. takové vady, které mají svůj původ ve výrobě, v použitém materiálu či způsobu zpracování.
Jedná se především o baterie a náhradní sondy k přístrojům, jejichž běžná životnost při spotřebitelském využití a správné manipulaci dosahuje za obvyklých podmínek v průměru přibližně 6 měsíců. U baterií se tak reklamace nevztahuje na pokles jejich kapacity, která je způsobena běžným užíváním. Stejně tak náhradní sondy jsou spotřebním zbožím, které silně podléhá opotřebení v závislosti na četnosti a způsobu užívání, proto i zde se jedná o zboží s kratší životností a nelze uplatňovat reklamaci na jejich opotřebení v důsledku používání.